Ako objednať

 

Chat, email, formulár

V prípade ak máte záujem objednať si akýkoľvek tovar zo stránky (či nechať špeciálne vyrobiť) pokojne využite chat na stránke (vpravo dole) alebo pouzite facebook chat. Ak preferujete emailovú komunikáciu, pošlite svoje požiadavky na email curlyangel@curlyangel.sk. Pre jednoduché objednanie však môžete využiť aj objednávkový formulár.   Po zaslaní svojich požiadaviek Vás budem spätne kontaktovať, pričom si už spolu prejdeme a doplníme potrebné informácie. Na základe toho Vám zašlem cenovú ponuku objednávky.

Spôsob platby a dodania

V súčasnosti je možné objednávku uhradiť či už v hotovosti alebo platbou na účet, a to v závislosti od spôsobu dodania.  
  • Pri výbere dodania tovaru Slovenskou poštou bude tovar vyexpedovaný, až pri pripísaní celej kúpnej sumy na účet, pričom v tomto prípade je v cene zahrnutý aj poplatok za poštovné a balné. (V rámci celej SR od 1€ v závislosti od veľkosti obálky či balíka).
 
V prípade objednávky nad 30EUR je poštovné zdarma.
 
  • Pri výbere dodania tovaru Curly kuriérom sa samozrejme poštovné neúčtuje. Po dohode je však možné uhradiť objednávku aj v hotovosti.
    • Curly kuriér je spôsob doručenia Vašej objednávky a je to samozrejme doručenie zdarma. Pod pojmom Curly kuriér rozumej osobu, ktorá pozná niekoho, kto pozná mňa :).... Z toho dôvodu je vhodné umiestniť do poznámky pri vytváraní objednávky meno Curly kuriéra, aby som vedela, komu balíček pripraviť.
  • Pri výbere osobného odberu je možné uhradiť objednávku v hotovosti priamo pri odbere, prípadne platbou na účet.

Reklamácia a vrátenie tovaru

Po prevzatí (najmä Slovenskou poštou) je potrebné si tovar a zásielku skontrolovať.
  • Ak dodaný tovar nesúhlasí s tovarom uvedeným na faktúre alebo bol dodaný iný druh tovaru, kupujúci si môže reklamáciu uplatniť mailom, písomne alebo telefonicky do 3 pracovných dní od doručenia zásielky.
  • Reklamácia bude vykonaná pod podmienkou, že tovar bude kompletný, nepoškodený a dôkladne zabalený s priloženým daňovým dokladom o kúpe.
  • Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody spôsobené prevozom tovaru, funkčné vlastnosti a škody spôsobené neodborným používaním tovaru, ako aj škody spôsobené chybnou manipuláciou.
Kupujúci má právo vrátiť tovar bez udania dôvodu do 7dní od dátumu doručenia v neporušenom stave vrátane všetkých dokladov a obalov prislúchajúcich k tovaru. Zároveň je potrebné pripojiť stručný sprievodný list so žiadosťou o vrátenie peňazí. Peniaze budú vrátené na účet kupujúceho do 14dní od obdržania vráteného tovaru. Tovar je potrebné zaslať doporučenou a poistenou zásielkou. V prípade že tovar je vrátený poškodený, prípadne nie je dodržaná lehota, predávajúci si vyhradzuje právo neprijať takýto tovar.